دبیر شبکه فعالین ازدواج یزد:

"کانون پیوند مهر"در این استان راه اندازی شد

  • یزدفردا:" علی مزیکی" در بخش تسهیلات شبکه فعالین ازدواج استان یزد از راه اندازی"کانون پیوند مهر" در این استان خبرداد.

وی اظهار داشت: این کانون با هدف برگزاری کلیه مراسمات عقد و عروسی از قبیل( سفره عقد، لباس عروس، آرایشگاه، فیلمبرداری، میوه و شیرینی، سالن عروسی، گل و کارت دعوت) برپا شده است.

دبیر شبکه فعالین ازدواج " شفا" استان یزد خاطر نشان کرد: این خدمات از طریق اصناف طرف قرارداد با شبکه فعالین ازدواج با کیفیت عالی و تخفیف قابل ملاحظه ارائه خواهد شد که تخفیف ها در مقایسه با بازار در برخی موارد نیز از 50 درصد نیز فراتر می رود.

وی هم چنین اظهار داشت:در بخش دیگری از تسهیلات شبکه " شفا" استان یزد مقدمات راه اندازی مجمع خیرین و خادمین امرازدواج در این استان انجام شده و رایزنی های صورت گرفته در مرحله پایانی است.

" علی مزیکی" افزود: این مجمع با همکاری عده‌اي خير براي كمك به امر ازدواج جوانان و برطرف شدن موانع مادي و معنوي در اين مسير ارزشمند در مرحله راه اندازی است.

دبیر شبکه فعالین ازدواج استان یزد افزود: این مجمع با هدف گسترش فرهنگ ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار، تعیین اولویت ها و نیازهای جوانان در مراحل مختلف ازدواج، تجمیع کمک های خیرین و سرمایه گذاری در این زمینه و تشویق و ترغیب سایر خیرین در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج و تحکیم بنیان خانواده ها تشکیل خواهد شد.


  • یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا